Ermenistan Cumhurbaşkanı Prof Dr Armen Sarkisyan başkent Erivan'da I.S.A.R. Germany'den bir ekibi kabul etti. Sarkisyan yaptığı konuşmada şunları söyledi: „Kaybettiğimiz insan sayısına bakarsanız, bu bir trajedi. Virüsü yenmenin tek bir yolu var, o da küresel çapta mücadele etmek. Bu yüzden hepimiz birlikte mücadele etmeliyiz. Bu açıdan bakıldığında I.S.A.R. Germany'nin Ermenistan'da neler yaptığını görmek önemli.“

Devlet Başkanı Armen Sarkisyan kabulüyle sadece yardım kuruluşuna değil, aynı zamanda Almanya'ya ve Alman halkına da teşekkür etmek istediğini söyledi. Ermenistan'a BM desteğini mümkün kılan Federal Şansölye Angela Merkel ve Federal Cumhurbaşkanı Steinmeier'e de açıkça teşekkür etti.

I.S.A.R. ekibine hitap eden Cumhurbaşkanı, tüm ekip üyelerine sağlık ve mutluluk diledi. „Sizler savaşın ön cephesinde çalışıyorsunuz“ diyen Sarkisyan ekibe duyduğu saygıyı ifade etti.

I.S.A.R. ekibi 13 Temmuz'dan bu yana Ermenistan'da çalışmakta ve koronavirüs pandemisiyle mücadelede yerel kurumlara, hastanelere ve yönetimlere destek vermektedir.
Daha fazla bilgi için Facebook zaman tüneli.